Anda Berada Di

  • Matlamat Perniagaan
  • Penyelesaian & Produk
  • Perbankan Digital
  • Promosi
  • Bantuan & Sokongan
  • Pautan Segera
Penyelesaian & Produk
  • Penyelesaian
  • Deposit & Pelaburan
  • Kad
  • Pembiayaan
  • Kewangan Perdagangan
  • Pengurusan Wang
  • Perbendaharaan
  • Insurans / Takaful
  • Lebih Perkhidmatan
Perbankan Digital

Notis Penting

Kaji Selidik Pengalaman Pelanggan 2024

29 Ogos 2024

 

Pelanggan CIMB yang dihormati,

 

Sila ambil maklum bahawa kami telah melantik Ipsos Sdn Bhd (912941-X) untuk menjalankan kaji selidik bagi mendapatkan maklum balas pengalaman perbankan anda. Anda mungkin terpilih untuk  menyertai kaji selidik ini melalui telefon atau e-mel.

 

Kami memberi jaminan bahawa anda tidak akan diminta untuk memberikan maklumat peribadi seperti maklumat akaun atau maklumat log masuk.

 

Terima kasih atas sokongan anda.