1. Siapa yang boleh menebus penyelesaian Rakan Kongsi PKS CIMB?
Penyelesaian Rakan Kongsi PKS adalah eksklusif untuk pelanggan Akaun Semasa Perniagaan/-i CIMB. Jika anda belum membuka Akaun Semasa Perniagaan, sila klik di sini untuk bermula!
2. Bagaimana boleh saya tebus penyelesaian Rakan Kongsi PKS CIMB?
i) Pelanggan baru Akaun Semasa Perniagaan/-i
Anda akan menerima SMS/Electronic Direct Mailer (EDM) dalam masa 7 hari bekerja yang akan membawa anda kepada halaman Rakan Kongsi PKS CIMB.
Apabila anda sudah berada di halaman ini, hanya klik “Tebus Sekarang” untuk menebus penyelesaian rakan kongsi pilihan anda.
ii) Pelanggan sedia ada Akaun Semasa Perniagaan/-i
Semua pelanggan Akaun Semasa Perniagaan/-i CIMB akan menerima SMS atau EDM yang mengandungi pautan kepada halaman Rakan Kongsi CIMB. Apabila anda sudah berada di halaman ini, hanya klik “Tebus Sekarang” untuk menebus penyelesaian rakan kongsi pilihan anda.
Jika anda belum menerima SMS atau EDM yang mengandungi pautan kepada halaman Rakan Kongsi CIMB, anda hanya perlu mengisi maklumat pada butang “Hubungi Kami” dan kami akan menghubungi anda dalam masa 2 hari bekerja.
Anda juga boleh emel terus kepada kami di smepartners@cimb.com dan kami akan menghubungi anda dalam masa 2 hari bekerja untuk maklumat berikut:
a) Nama Syarikat
b) Nombor Pendaftaran Perniagaan (Lama & Baru)
c) Nombor Akaun Semasa Perniagaan/-i:
d) Emel
e) Nombor Telefon
f) Penyelesaian Rakan Kongsi Pilihan (Cth: BusinessHR, Exabytes)