Cari
Back
Perbendaharaan  
Lebih Perkhidmatan  
Perbankan Islam  
Promosi Terkini  
BizChannel@CIMB  
Corporate Cards Online  
Permohonan Tersimpan Diambil Semula-i  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Perniagaan
Other Sites
Perniagaan Seharian
Deposit & Pelaburan
Kad
Pengurusan Wang
Penyelesaian Perniagaan
Penyelesaian
Kewangan Perdagangan
Pembiayaan
Insurans / Takaful
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islam
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Apa yang berlaku jika Pemindahan Telegraf Asing tidak berjaya?

Sekiranya arahan Pemindahan Telegraf Asing anda ditolak oleh CIMB atau bank benefisiari, dana akan dikembalikan selepas menolak semua caj CIMB yang berkaitan dan juga caj oleh bank benefisiari (jika berkenaan). Syarikat hendaklah bertanggungjawab ke atas semua kerugian ditanda-ke-pasaran yang ditanggung oleh Bank dan kerugian ditanda-kepada-pasaran tersebut akan dianggap sebagai "Caj" sebagaimana istilah yang difahami dalam Terma dan Syarat Langganan dan Akses kepada BizChannel@CIMB . Pelanggan dikehendaki menyerahkan semula arahan Pemindahan Telegraf Asing mereka dengan maklumat yang lengkap dan betul dan boleh menghubungi Pusat Panggilan Perniagaan untuk bertanyakan butiran lanjut.

Mencari Lebih Banyak Soalan?