Cari
Back
Kiriman Wang  
CIMB@Work  
Perkhidmatan Perbankan Islamik  
Pelaburan  
Promosi Terkini  
CIMB Deals  
Aplikasi CIMB OCTO  
CIMB Clicks  
CIMB Partner Pay Solution  
DuitNow QR  
Tailoring Your Unique Financial Journey  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Peribadi
Other Sites
Perbankan Seharian Anda
Akaun
Kad
Pembiayaan
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islamik
Pengurusan Kekayaan
Insurans/Takaful
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Kalkulator
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Bagaimanakah saya tahu transaksi saya tidak berjaya disebabkan oleh FEP?

Jika status akaun anda dikategorikan sebagai pelanggan Bukan Pemastautin dan Tidak Dikecualikan, mesej ralat seperti berikut akan dipaparkan sekiranya anda membuat pemindahan dana sebanyak RM10,000.

 

Jika anda ingin membuat pemindahan melebihi had RM10,000, sila kunjungi mana-mana cawangan CIMB dan bawa bersama dokumen sokongan mengikut Notis Dasar Pertukaran Asing (FEP).

 

Walau bagaimanapun, jika status akaun anda dikategorikan sebagai pelanggan Bukan Pemastautin di bawah Kumpulan Dikecualikan, had pemindahan sebanyak RM10,000 untuk setiap transaksi tidak terpakai.

Mesej Ralat

You have exceeded the Fund Transfer limit of MYR10,000 for Non-Residents. For transfers above MYR10,000, visit any CIMB branch with supporting documents for purposes allowed under Foreign Exchange Policy Notice. Refer to Transfer Fund FAQs on our website. [SIBS_MY00264].