Cari
Back
Kiriman Wang  
CIMB@Work  
Perkhidmatan Perbankan Islamik  
Pelaburan  
Promosi Terkini  
CIMB Deals  
Aplikasi CIMB OCTO  
CIMB Clicks  
CIMB Partner Pay Solution  
DuitNow QR  
Diperibadikan Untuk Anda  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Peribadi
Other Sites
Perbankan Seharian Anda
Akaun
Kad
Pembiayaan
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islamik
Pengurusan Kekayaan
Insurans/Takaful
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Kalkulator
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Apakah yang berlaku dengan hadiah yang ditebus yang tidak dihantar?

Jika hadiah yang tidak dihantar dikembalikan kepada Bank kerana penerima tidak mengakui penerimaan, Bank boleh menghantar semula hadiah kepada Pelanggan dengan syarat kos yang ditanggung dalam penghantaran semula hadiah tersebut akan ditanggung oleh Pelanggan. Pihak Bank, walau bagaimanapun, tidak akan cuba menghantar semula hadiah tersebut jika ia sekali lagi dikembalikan tanpa dihantar selepas percubaan penghantaran kali kedua. Jika Pelanggan gagal memberikan alamat yang sah kepada Bank untuk menerima penghantaran dalam tempoh 30 hari bekerja dari tarikh hadiah dikembalikan kepada Bank, hadiah dan Mata Bonus yang digunakan untuk menebus hadiah tersebut akan dianggap dilucutkan dan Bank tidak akan diwajibkan untuk mengembalikan Mata Bonus tersebut kepada Pelanggan.