Cari
Back
Sustainability at CIMB  
Kiriman Wang  
CIMB@Work  
Perkhidmatan Perbankan Islamik  
Pelaburan  
Promosi Terkini  
CIMB Deals  
Aplikasi CIMB OCTO  
CIMB Clicks  
CIMB Partner Pay Solution  
DuitNow QR  
Diperibadikan Untuk Anda  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Peribadi
Other Sites
Perbankan Seharian Anda
Akaun
Kad
Pembiayaan
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islamik
Pengurusan Kekayaan
Insurans/Takaful
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Kalkulator
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Saya telah berjaya mengaktifkan nama pengguna dan kata laluan saya semasa log masuk kali pertama. Walau bagaimanapun, saya tidak dapat log masuk kerana saya terus mendapat mesej ralat. Apa yang perlu saya lakukan?

Program ini mungkin telah mengesan unsur aktiviti yang mencurigakan semasa anda mencuba untuk log masuk, dengan itu menahan anda daripada log masuk buat sementara waktu. Dalam hal ini, log masuk anda akan dipantau dan seterusnya diluluskan atau ditolak. Jika anda terus mengalami isu ini selepas 15 minit, sila hubungi Pusat Khidmat Pelanggan CIMB di +603 6024 7788.