Cari
Back
Kiriman Wang  
CIMB@Work  
Sustainability at CIMB  
Perkhidmatan Perbankan Islamik  
Pelaburan  
Promosi Terkini  
CIMB Deals  
Aplikasi CIMB OCTO  
CIMB Clicks  
CIMB Partner Pay Solution  
DuitNow QR  
Diperibadikan Untuk Anda  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Peribadi
Other Sites
Perbankan Seharian Anda
Akaun
Kad
Pembiayaan
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islamik
Pengurusan Kekayaan
Insurans/Takaful
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Kalkulator
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Akaun saya didebitkan tetapi Pedagang/Penjual mendakwa bahawa bayaran tidak sampai kepada mereka. Apa yang perlu saya lakukan?

Status transaksi FPX adalah muktamad dan peniaga mesti memenuhi tanggungjawabnya. Anda boleh menghubungi penjual/pedagang dengan memberikan butiran transaksi seperti resit dalam talian yang dikeluarkan oleh FPX/Pedagang atau pemberitahuan e-mel yang diterima daripada FPX dengan maklumat berikut:

 

  • Tarikh dan masa pembayaran 

  • ID Transaksi FPX 

  • No. Pesanan Pedagang

  • Jumlah pembayaran