Cari
Back
Kiriman Wang  
CIMB@Work  
Perkhidmatan Perbankan Islamik  
Pelaburan  
Promosi Terkini  
CIMB Deals  
Aplikasi CIMB OCTO  
CIMB Clicks  
CIMB Partner Pay Solution  
DuitNow QR  
Diperibadikan Untuk Anda  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Peribadi
Other Sites
Perbankan Seharian Anda
Akaun
Kad
Pembiayaan
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islamik
Pengurusan Kekayaan
Insurans/Takaful
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Kalkulator
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Apakah yang berlaku sekiranya saya memasukkan TAC yang salah?

Anda boleh meminta TAC baru melalui SMS/Messenger (sehingga 5 kali) untuk meneruskan transaksi anda. Atas sebab keselamatan, TAC anda akan dinyahaktifkan selepas 5 percubaan. Sila hubungi Pusat Hubungan Pengguna di +603 6204 7788 (tempatan & luar negara) untuk mengaktifkan semula permintaan TAC anda.