Cari
Back
Kiriman Wang  
CIMB@Work  
Perkhidmatan Perbankan Islamik  
Pelaburan  
Promosi Terkini  
CIMB Deals  
Aplikasi CIMB OCTO  
CIMB Clicks  
CIMB Partner Pay Solution  
DuitNow QR  
Diperibadikan Untuk Anda  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Peribadi
Other Sites
Perbankan Seharian Anda
Akaun
Kad
Pembiayaan
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islamik
Pengurusan Kekayaan
Insurans/Takaful
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Kalkulator
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Mengapa saya boleh membuat pemindahan wang tanpa perlu log masuk ke Clicks?

Sebagai salah satu usaha kami untuk meningkatkan pengalaman perbankan online untuk pelanggan, kami telah memperkenalkan ciri "Always on HomeScreen" di dalam aplikasi Clicks yang dikemas kini. Dengan ciri baru ini, pelanggan kami boleh mengalami pengalaman perbankan yang lebih lancar kerana anda dapat akses fungsi perbankan anda dengan hanya menggunakan jap cari/FaceID [untuk transaksi di bawah RM250. Untuk transaksi RM250 dan ke atas, anda masih perlu memasukkan kata laluan anda]. User ID anda akan kekal log masuk selama 30 hari untuk kemudahan akses.   

 

Walaupun ID anda kekal log masuk, pengalaman perbankan online anda akan kekal selamat kerana setiap transaksi memerlukan Touch ID, Face ID atau Kata Laluan untuk meneruskan dan mengesahkan sebarang transaksi.