Anda Berada Di

  • Matlamat Hidup
  • Perbankan Seharian Anda
  • Tawaran & Promosi
  • Perkhidmatan Digital
  • Bantuan & Sokongan
  • Pautan Segera

Mengapa saya boleh membuat pemindahan wang tanpa perlu log masuk ke Clicks?

Sebagai salah satu usaha kami untuk meningkatkan pengalaman perbankan online untuk pelanggan, kami telah memperkenalkan ciri "Always on HomeScreen" di dalam aplikasi Clicks yang dikemas kini. Dengan ciri baru ini, pelanggan kami boleh mengalami pengalaman perbankan yang lebih lancar kerana anda dapat akses fungsi perbankan anda dengan hanya menggunakan jap cari/FaceID [untuk transaksi di bawah RM250. Untuk transaksi RM250 dan ke atas, anda masih perlu memasukkan kata laluan anda]. User ID anda akan kekal log masuk selama 30 hari untuk kemudahan akses.   

 

Walaupun ID anda kekal log masuk, pengalaman perbankan online anda akan kekal selamat kerana setiap transaksi memerlukan Touch ID, Face ID atau Kata Laluan untuk meneruskan dan mengesahkan sebarang transaksi.