Cari
Back
Kiriman Wang  
CIMB@Work  
Perkhidmatan Perbankan Islamik  
Pelaburan  
Promosi Terkini  
CIMB Deals  
Aplikasi CIMB OCTO  
CIMB Clicks  
CIMB Partner Pay Solution  
DuitNow QR  
Tailoring Your Unique Financial Journey  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Peribadi
Other Sites
Perbankan Seharian Anda
Akaun
Kad
Pembiayaan
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islamik
Pengurusan Kekayaan
Insurans/Takaful
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Kalkulator
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Bagaimanakah saya dapat mengelakkan Akaun Semasa/Simpanan/-i (CASA/-i) saya daripada menjadi dorman?

 

Membuat suatu transaksi dengan CASA/-i anda sekurang-kurangnya sekali dalam setiap 12 bulan, seperti:

  • Membuat pembayaran bil, pembayaran pinjaman/pembiayaan, pembayaran kad kredit/-i atau pemindahan dana melalui laman web CIMB Clicks atau Aplikasi CIMB OCTO; atau  
  • Menggunakan kad debit CIMB anda untuk pembelian atau pengeluaran tunai; atau
  • Simpan atau keluar wang di mana-mana Mesin Juruwang Automatik (ATM) CIMB / Mesin Deposit Tunai (CDM) CIMB / cawangan CIMB.